Home / Geen stress – hier is je les
Branding, Illustratie, Interactief
HOE BLIJF JE ALS UITGEVERIJ RELEVANT VOOR DOCENTEN?​

ThiemeMeulenhoff wil gedurende het hele jaar onder de aandacht blijven bij docenten. Niet alleen wanneer er schoolboeken worden afgenomen. Door hun grote database aan lesbrieven te ontsluiten kunnen zij docenten blijven ondersteunen gedurende het hele jaar.

En daarmee blijvend relevant zijn.

Studio Vlak heeft van a tot z de campagne hiervoor opgepakt. Van concept tot app waarin de database van lessen wordt ontsloten via gamification.

De pakkende pay-off “Geen stress, hier is je les!” die Studio Vlak hiervoor heeft ingezet is tevens de titel van de campagne geworden en deze tone of voice is doorgevoerd in alle communicatie. 

Deze campagne biedt een vernieuwde manier om bestaande lesbrieven aan te bieden, via een visueel sterke webapp met een interactief roulettewiel. Deze speelse benadering maakt het ontdekken van lesbrieven dynamischer, leuker en makkelijker. 

De webapp is zowel op desktop als mobiel bruikbaar, waardoor gebruikers overal en altijd toegang hebben tot de lesbrieven.

Bekijk de actiepagina hier.

This site uses cookies to offer you a
better browsing experience.